piątek, 22 lutego 2019

"W świecie małp" - Asia Gwis i kolorowa przygoda z człekokształtnymi pełna ciekawostek

Małpy, to zwierzęta, które nas zaskakują na każdym kroku. Dużo rozumieją, szybko się uczą i w wielu rzeczach są niesamowicie podobne do ludzi. Dzięki książce od Naszej Księgarni mogłam poznać je jeszcze lepiej! 



Duży format, sztywne strony, wyraźne ilustracje o przyjemnej grafice - to że wszystko sprawia, że książka jest idealna dla dziecięcych rączek i częstego przeglądania stron. Bez względu na wiek przyjemnie się na nią patrzy.
Podoba mi się również to, że książka jest przepełniona ciekawostkami, które na pewno zainteresują i młodszego i starszego czytelnika. 

Wiele rzeczy mnie zaskoczyło: nie wiedziałam, że małpy opiekują się innymi zwierzętami (np. karmią żółwie), jak się bawią, przyjaźnią, co lubią jeść i jak bardzo się od siebie różnią. Każdy z gatunków ma nie tylko charakterystyczne cechy wyglądu, ale też charakteru i upodobań. W naszych Polskich Zoo możemy spotkać naprawdę wiele gatunków małp, więc lektura tej książki będzie świetnym towarzystwem w zwiedzaniu. 


Aż trudno mi powiedzieć, jak wiele nauczyła mnie Nasza Księgarnia... Wiem już, Co robią pszczoły, Co robią mrówki, jak wygląda Rok w lesie, poznałam Niezwykłe przyjaźnie w świecie zwierząt, a teraz jeszcze znam gatunki mało i wiem, co je charakteryzuje. Cieszę się, że powstaje coraz więcej książek, które uczą, ale nie tylko niosąc wiedzę, ale też rozwijają wrażliwość na przyrodę i dobro zwierząt.



Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Nasza Księgarnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty