piątek, 17 listopada 2017

"Opowiem Ci mamo co robią dinozaury" - Nasza Księgarnia znów zachwyca

Ostatnio oglądałam Park Jurajski i jednocześnie przeglądałam świetną książkę od Naszej Księgarni i z radością sprawdzałam nazwy dinozaurów. Ku własnej radości - znalazłam wszystkie!





Jak widać, książka została napisana z wielkim sercem i starannością. Dinozaury  są narysowane pięknie i przyjemnie się na nie patrzy. Do rysunków są dołączone informacje i ciekawostki, dzięki czemu dziecko rozwinie swoją wiedzę nie tylko o prehistorii, ale też o naszej planecie. 


Na pierwszej stronie poznajemy naszego głównego bohatera - uroczego, głodnego jaskiniowca, który znajduje tajemnicze jajko, okazujące się maszyną przenoszącą w czasie... Razem z znalezioną marchewką wędruje po kartach książki i poznaje nieznany dotąd świat przeszłości. Nie muszę Wam więcej opowiadać, bo ta książka się sama broni - wystarczy do niej zajrzeć, by z miejsca się zakochać!

Opowiedz mi mamo, co robią dinozaury jest kolejną pięknie wydaną książką od Wydawnictwa Nasza Księgarnia i jestem pewna, że nie ostatnią. Polecam Wam gorąco całką tę serię, bo rozwijają wiedzę i ciekawość świata, a przy tym jest fantastyczne wydana. Nawet dorośli mogą się z nich wiele nauczyć.

Za książkę gorąco dziękuję Wydawnictwu Nasza Księgarnia!

  • Tytuł: Opowiem Ci mamo, co robią dinozaury
  • Seria: Opowiem Ci mamo 
  • Autor:Emilia Dziubak
  • Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
  • Rok wydania: 2017
  • Liczba stron: 28
  • Ocena: 6/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty