poniedziałek, 27 lutego 2017

"W poszukiwaniu niebieskiej marchewki" - Nasza Księgarnia ćwiczy dziecięcą spostrzegawczość



Niebieska marchewka to wielki skarb! Nie do końca nawet wiadomo, czy naprawdę istnieje... Króliki dosłownie szaleją na jej punkcie i za wszelką cenę chcą ją znaleźć. Nie zawsze jednak szukają w odpowiednim miejscu, ale my możemy im pomóc!



Chociaż jestem dorosła, to momentami czułam się jak dziecko we mgle, w głowie zadając sobie pytanie: Gdzie podziała się ta marchewka?! Jako osoba uparta, nie poddawałam się i po jakimś czasie w końcu ją znalazłam: maleńką, niebieską i niepozorną... Na niektórych stronach trzeba się naprawdę dobrze przyjrzeć, żeby znaleźć ukryte warzywo!
Książka ma niesamowicie duży format i dzięki temu mamy szansę przyjrzeć się wszystkim szczegółom z bliska. Za każdym razem, kiedy oglądałam tę książkę, odkrywałam w niej coś nowego! W poszukiwaniu niebieskiej marchewki sprawdzi się przede wszystkim dla dzieci w wieku 5 - 7 lat, które będą nie tylko szukać marchewki i ćwiczyć spostrzegawczość, ale również będą rozpoczynać swoją drogę z czytaniem. 


Historie króliczych poszukiwaczy niebieskiej marchewki są napisane dużą czcionką i prostym językiem, idealnie dla takich dzieci. Maluchy mogą przy tym wymyślać własne historie na podstawie ilustracji oraz sami wczują się w rolę poszukujących. Przeżyją przy tym niesamowite przygody, poznając kosmos czy starożytny Egipt. Piękne i szczegółowe ilustracje zachwycą nawet dorosłych. Polecam gorąco, sama spędziłam przy tej książce parę miłych chwil, szukając nieszczęsnego niebieskiego korzonka... 


Za książkę dziękuję Wydawnictwu Nasza Księgarnia!

  • Tytuł: W poszukiwaniu niebieskiej marchewki
  • Autor: Sebastien Telleschi
  • Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
  • Liczba stron: 28
  • Rok wydania: 2017
  • Ocena: 5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty