poniedziałek, 20 lipca 2015

Co ja robię tu?


Przygodę z blogowaniem rozpoczęłam już pół roku temu, jednak teraz przyszedł czas na zmiany...

Postanowiłam założyć drugiego bloga, w którym opowiem o:
- książkach dla dzieci
- książkach, które pozwalają na rozwój osobisty
- poradnikach
- artykułach z dziedziny pedagogiki bądź psychologii

Krótko mówiąc, będę tutaj pisać o wszystkim, co jest związane z dziećmi, nauką, rozwojem i pedagogiką!

Na bloga zapraszam więc przede wszystkim rodziców, pedagogów i psychologów, gdyż głównie oni będą tutaj mogli znaleźć inspirację!

Już niedługo recenzja książki, która uczy twórczego myślenia! :)

Mój drugi blog - typowo recenzencki, to Kto czyta - nie pyta i znajdziecie go na fb oraz po prawej stronie w zakładce "moje blogi".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty