sobota, 9 grudnia 2017

"Pająk Patryk", czyli kreatywna książko-pacynka

Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, kiedy otwieram paczkę od wydawnictwa Wilga i widzę olbrzymiego, włochatego pająka! Zamiast jednak się wystraszyć, zachwycona wzięłam go w ramiona i z przyjemnością połaskotałam po kudłatych nóżkach...




Pająk Patryk to książka zrobiona z pomysłem i dużą starannością. Jak widać, wystają z niej cztery nóżki, które są tak naprawdę rękawiczką - z tyłu wkładamy cztery palce i nagle nasz mały przyjaciel ożywa! Środek książki jest równie piękny jak okładka. Na każdej ze stron Pająk Patryk przeżywa nowe wydarzenie. Dodano tutaj również tekst przepełniony czasownikami, więc mały czytelnik może się wiele nauczyć i poznać nowe pojęcia, a przy tym świetnie się bawić i przeżywać to, co dzieje się w książce. Zadaniem dziecka jest tutaj pomoc Patrykowi, poprzez np. połaskotanie go w łapki. Dzięki temu pająk dalej skacze, szybciej biega i piękniej tańczy!


Jestem pewna, że wszystkie dzieci pokochają Pająka Patryka, tak jak ja i moi mali podopieczni. Dzięki temu, że książeczka jest solidnie wydana, kolorowa i śliczna, na pewno będzie ze mną naprawdę długo! Dzieciaki w gabinecie już są zachwycone i ćwiczą z pająkiem niemal wszystko to, co wpadnie mi do głowy. Świetny prezent dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, który nie tylko sprawi wielką radość, ale również pozwoli na rozwój wyobraźni i… zabawę!


W serii wydano również książko-pacynkę z ośmiornicą, psem i misiem.

Okiem logopedy:
Książka świetna do budowania słownictwa (w tym czasowników), a przede wszystkim wspaniałej zabawy. Tak naprawdę można Pająka Patryka wynająć do wielu zadań w gabinecie logopedycznym, to już zależy od naszej kreatywności. My ćwiczymy z nim sylaby oraz opowiadamy niestworzone historie z pajęczego świata pełnego przygód.


Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Wilga!

  • Tytuł: Pająk Patryk
  • Wydawnictwo: Wilga
  • Wiek: 2+
  • Liczba stron: 10
  • Rok wydania: 2017
  • Ocena: 6/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty